1. PREDMET OPĆIH UVJETA POSLOVANJA
Ovi Opći uvjeti poslovanja (dalje u tekstu: „Opći uvjeti poslovanja“) predstavljaju uvjete poslovanja trgovačkog društva TOP LOGISTIKA d.o.o. Horvatnica 50, HR-10090 Zagreb, (u daljnjem tekstu: TOP LOGISTIKA d.o.o.) kojima se reguliraju međusobna prava i obveze TOP LOGISTIKE d.o.o. s jedne strane, te korisnika usluga (stranke, korisnika, naručitelja, davatelja naloga, u daljnjem tekstu skupno i pojedinačno: „Korisnik“), s druge strane.
Ovi se Opći uvjeti poslovanja odnose na usluge koje pruža TOP LOGISTIKA d.o.o., i to:
• poslovi posredovanja prilikom zapošljavanja prijevoznih kapaciteta prijevoznika u prijevozu tereta;
• poslovi pomaganja Korisniku prilikom izvršenja primljenog naloga, te posredovanja između Korisnika i drugih sudionika predmetnog pravnog posla;
• poslovima posredovanja prilikom rješavanja sporova u svezi poslova u kojima posreduju;
• druge ovdje neimenovane usluge.
2. PRIMJENA OPĆIH UVJETA POSLOVANJA
Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio svih zasebnih ugovora koje TOP LOGISTIKA d.o.o. sklapa s Korisnikom. Ako je neka odredba iz ovih Općih uvjeta poslovanja u suprotnosti s pisanim odredbama zasebnog Ugovora, primijenit će se odredba iz zasebnog Ugovora.
Sastavni dio svakog pojedinog zasebnog Ugovora kojeg TOP LOGISTIKA d.o.o. sklapa s Korisnikom, osim ovih Općih uvjeta poslovanja, mogu biti: Ponuda, Nalog.
Svrha ovih Općih uvjeta je utvrditi uvjete pod kojim TOP LOGISTIKA d.o.o., pruža svoje usluge logistike i / ili usluge prijevoza robe u domaćem i međunarodnom prijevozu kada se pojavljuje u bilo kojem svojstvu (špediter, držatelj skladišta, agent, agent koji pruža carinsko posredovanje, otpremnik, prijevoznik, itd.) za Korisnika.
Bilo koji Ugovor ili radnja TOP LOGISTIKE d.o.o. podrazumijeva prihvaćanje ovih Općih uvjeta poslovanja bez ikakvih rezervi i ograničenja, od strane Korisnika.
3. KORISNIK
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja pojam Korisnik predstavlja poslovno sposobnu fizičku ili pravnu osobu koja je naručila usluge koje pruža TOP LOGISTIKA d.o.o.
4. POŠILJATELJ
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja pošiljatelj je osoba koja šalje robu primatelju.
5. PRIMATELJ
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja primatelj je osoba koja prima robu na adresu koju je naznačio Korisnik ili Pošiljatelj.
6. PRIJEVOZNIK
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja Prijevoznik je poslovno sposobna fizička ili pravna osoba koja stvarno obavlja uslugu prijevoza ili dio usluga prijevoza.
7. DOSTAVA
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja Dostava se smatra izvršenom kada se roba isporuči na adresu Primatelja koju je naznačio Korisnik ili Pošiljatelj.
8. ROBA
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja Roba predstavlja predmet ili materijalni entitet koji se sastoji od nekoliko predmeta, bez obzira na njegovu težinu, dimenzije ili zapreminu, tvoreći jedinični teret kada je specificiran za (kanta, kavez, kofer, karton, kontejner, teret, vezana paleta ili umotana u pakiranje od strane naručitelja, rola itd.), upakiran od strane pošiljatelja prije transporta.
9. ZAHTJEV
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja Zahtjev je svaki usmeni, pisani ili elektroničkim putem postavljeni zahtjev odnosno upit za davanje Ponude.
Za potrebe izrade Ponude podnositelj Zahtjeva, odnosno Korisnik dat će na uvid TOP LOGISTICI d.o.o. ili od TOP LOGISTIKE d.o.o. ovlaštenoj osobi, svoje podatke potrebne za izradu Ponude koji će podaci kasnije služiti za eventualno sklapanje Ugovora.
10. PONUDA
Ponuda je pisani odgovor društva TOP LOGISTIKA d.o.o. upućen Korisniku na njegov Zahtjev, a koji sadrži pobliži opis usluge koju bi TOP LOGISTIKA d.o.o. pružila Korisniku, te sadrži cijenu ili način na koji se cijena određuje, uz pozivanje na ove Opće uvjete poslovanja. Ponuda je ujedno prijedlog za sklapanje Ugovora učinjen Korisniku. Ponuda obuhvaća samo poslove koji su u njoj izričito navedeni.
Ponuda je ograničena saznanjima koja su TOP LOGISTICI d.o.o. u vrijeme davanja Ponude bila poznata. TOP LOGISTIKA d.o.o. može odbiti izdavanje Ponude, odnosno nije dužna odgovoriti na zahtjev za izdavanjem Ponude, po vlastitom nahođenju.
Ponuda veže TOP LOGISTIKU d.o.o. ako je izdana u pisanom obliku, i to sedam dana od njena izdavanja, te po proteku sedmog dana od datuma navedenog na ponudi, ona ističe, osim ako je u Ponudi izrijekom navedeno drugačije.
11. SPECIFIKACIJA USLUGE
Prihvatom Ponude Korisnik pristaje da će se njegova roba otpremati zajedno s robom drugih korisnika, osim ako nije drugačije ugovoreno.
12. ROK IZVRŠENJA USLUGE
Rok izvršenja usluge može se utvrditi Ponudom kao broj radnih dana potrebnih za konačno izvršenje usluge, odnosno kao fiksni datum, ako vrijeme dopusti.
Ako rok izvršenja usluge ovisi o kakvom uvjetu koji se mora ostvariti prije početka pružanja usluge, tada početak računanja rokova teče od dana ostvarenja uvjeta.
13. NALOG
Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja Nalog jest pisana korespondencija Korisnika kojom prihvaća Ponudu izdanu od strane TOP LOGISTIKE d.o.o., čime naručuje i prihvaća uslugu prema Ponudi i ovim Općim uvjetima poslovanja. Nalogom Korisnik ujedno prihvaća i obvezuje se platiti cijenu naznačenu u Ponudi. Nalog je prihvat Ponude u cijelosti, zajedno sa svim eventualnim dodacima Ponude. Djelomični Nalog, odnosno Nalog u kojem se mijenjaju neki od uvjeta Ponude smatra se novim Zahtjevom.
Ako je Nalog dan izvan roka važenja Ponude, potrebno je da bude naknadno izrijekom prihvaćen od strane TOP LOGISTIKE d.o.o. Nalog treba sadržavati sve potrebne podatke o robi i njenim svojstvima, točne upute u pogledu njihove otpreme i izvršenju poslova u vezi s otpremom te druge podatke potrebne za ispravno i pravodobno izvršavanje Naloga.
Korisnik je dužan obavijestiti TOP LOGISTIKU d.o.o. o svojstvima Robe kojima može biti ugrožena sigurnost osoba ili dobara ili kojima može biti nanesena šteta, u protivnom je odgovoran za štetu koja nastane trećim osobama.
Korisnik koji je davatelj Naloga snosi sve posljedice nastale zbog pogrešnog, nepotpunog, nejasnog, proturječnog i prekasno danog Naloga.
14. UGOVOR
Ugovor o pružanju usluge može biti sklopljen pismenim putem, neposredno ili na daljinu kao zasebna pisana isprava, putem e-maila, telefaksa ili elektronskim putem.
Ako Ugovor nije sačinjen kao zasebna isprava, tada se Ugovorom smatra Nalog, odnosno prihvat ili potpis na Ponudi, pod uvjetom da je dan u roku važenja Ponude.
15. USLUGA
Usluga jest posao kojeg obavlja TOP LOGISTIKA d.o.o. za potrebe Korisnika, a koji može obuhvaćati posredovanje prilikom usluge prijevoza, skalištenja, carinjenja i drugih usluga u obavljanju prijvoza u domaćem i međunarodnom prijevozu.
TOP LOGISTIKA d.o.o. pruža Usluge iz svoga djelokruga poslovanja sukladno zakonskim i podzakonskim aktima, te ugovornim obvezama.
TOP LOGISTIKA d.o.o. se obvezuje usluge iz svoga djelokruga poslovanja obavljati sa pažnjom dobrog gospodarstvenika, te s pažnjom dobrog gospodarstvenika birati osobe kojima se u svom poslu služi.
TOP LOGISTIKA d.o.o. u skladu s ovim Općim uvjetima poslovanja djeluje kao posrednik u ime i za račun Korisnika, te ima pravo, a Korisnik ga ovime izričito ovlašćuje, da u ime Korisnika sklapa sporazume s trećim stranama:
• za prijevoz robe bilo kojim putem ili sredstvom ili osobom;
• za skladištenje, pakiranje, pretovar, istovar ili rukovanje robom od bilo koje osobe i na bilo kojem mjestu u bilo koje vrijeme;
• za prijevoz ili skladištenje bilo koje robe u ili na transportnim jedinicama i s drugom robom bilo koje prirode na način koji neće ugroziti siguran prijevoz odnosno svojstva robe;
• čini radnje koje bi prema mišljenju TOP LOGISTIKE d.o.o.-a mogle biti razumno potrebne u izvršavanju obveza prema Korisniku.
TOP LOGISTIKA d.o.o. neće snositi nikakvu odgovornost za gubitak ili oštećenje Robe kada djeluje kao posrednik za Korisnika, osim ako je takav gubitak ili šteta uzrokovana krajnjom nepažnjom ili namjerom TOP LOGISTIKE d.o.o. TOP LOGISTIKA d.o.o. ni u kojem slučaju neće biti odgovorna za kašnjenje u isporuci robe osim u djelu u kojem je razlog za kašnjenje isključivo skrivljeno ponašanje TOP LOGISTIKE d.o.o.. Šteta zbog gubitka, oštećenja ili zakašnjenja u isporuci robe pada na teret Prijevoznika koji vrši prijevoz Robe.
16. CIJENA
Cijena je iznos kojeg je Korisnik dužan platiti TOP LOGISTICI d.o.o. za pruženu uslugu. Cijene se izračunavaju na temelju podataka koje pruža Korisnik, uzimajući u obzir posebno Usluge koje treba izvršiti, prirodu, težinu i količinu Robe, rute kojima treba ići te bilo koji događaj koji bi mogao utjecati na cijenu Usluga. Cijena može biti izražena u tzv. lump –sum iznosu, odnosno u fiksnom iznosu u skladu s izdanom Ponudom, ili specificirana prema pruženim uslugama.
Cijene isključuju poreze, naknade, namete, carine ili odbitke bilo koje prirode („Porezi“) te se Korisnik obvezuje da će snositi i platiti bilo koji porez u odnosu na provedbu ovih Općih uvjeta poslovanja koji proizlazi izravno ili neizravno iz njegove izvedbe.
Usluge kod kojih su cijene izražene u eurima, plaćaju se u kunama prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan izdavanja računa, uvećano za važeću stopu PDV-a.
TOP LOGISTIKA d.o.o. i od nje angažirani Prijevoznik imaju pravo na ugovorenu Cijenu kada je usluga izvršena.
17. OBAVLJANJE USLUGA
Usluge se izvode u skladu s najboljom lokalnom praksom i, ako se drugačije ne dogovori, u uobičajenom radnom vremenu.
TOP LOGISTIKA d.o.o. te ima pravo angažirati prijevoznika za obavljanje usluge prijevoza.
Korisnik je odgovoran za pribavljanje i održavanje bilo kakvih odobrenja ili potvrda koje se odnose na robu za koju treba organizirati uslugu prijevoz, prema zahtjevima regulatornih tijela. TOP LOGISTIKA d.o.o. pružiti će svaku razumnu pomoć koja se može zahtijevati u vezi s tim.
Korisnik će dostaviti TOP LOGISTICI d.o.o. punomoć koja je uredno popunjena i potpisana od strane ovlaštene osobe koja omogućava TOP LOGISTICI d.o.o. da izvrši carinjenje u ime i za račun Korisnika. TOP LOGISTIKA d.o.o. će u ime i za račun Korisnika platiti carine i poreze koji se odnose na carinske operacije samo ako je iznos carina i poreza Korisnik unaprijed isplatio TOP LOGISTICI d.o.o.
Od korisnika se očekuje da će na vrijeme dati TOP LOGISTICI d.o.o. precizne upute potrebne za ispunjenje Usluga. TOP LOGISTIKA d.o.o. nije obvezna provjeravati dokumente (komercijalnu fakturu, popis pakiranja itd.) koje je dostavio Korisnik. Korisnik se obvezuje dati TOP LOGISTICI d.o.o. karakteristike povjerene robe (sastav i klasifikacija robe, vrijednost robe, pakiranje, broj jedinica u pakiranju, dimenzije pakiranja, visina i vrsta paleta, težina, sigurnosne napomene, ograničenja skladištenja i rukovanja, itd.) i odmah obavijestiti TOP LOGISTIKU d.o.o. o svakoj promjeni ovih karakteristika. U slučaju nepotpune ili netočne ili kasne izjave u vezi s gore navedenim informacijama, isključivo će Korisnik snositi sve nastale izravne i neizravne posljedice i smatrat će se da TOP LOGISTIKA d.o.o. nije odgovorna za bilo kakvu štetu, trošak ili naknadu bez obzira na visinu iste.
18. PAKIRANJE I OZNAČAVANJE ROBE
Roba mora biti zapakirana i označena na način koji je prikladan za transport i / ili postupak skladištenja koji se provodi u normalnim uvjetima, kao i za uzastopne postupke rukovanja. Roba mora biti jasno označena kako bi se omogućila trenutna i nedvosmislena identifikacija pošiljatelja, primatelja, mjesta isporuke i prirode Robe. TOP LOGISTIKA d.o.o. neće biti odgovorna za posljedice koje su nastale ili su u svezi s propustom svake odsutnosti, nedostatka na pakiranju, te prirodi odnosno svojstvima Robe.
Za transportne usluge ukrcaja odnosno iskrcaja Robe, osim ako se TOP LOGISTIKA d.o.o. i Korisnik ne dogovore drugačije, rukovanje operacijama je u odgovornosti Korisnika odnosno Pošiljatelja, te u slučaju nastanka štete nema odgovornosti TOP LOGISTIKE d.o.o. i/ili Prijevoznika.
19. PLAĆANJE
TOP LOGISTIKA d.o.o. ispostavlja Korisniku račun za obavljene Usluge, s rokom dospijeća navedenim na računu. Korisnik je dužan podmiriti cjelokupni iznos računa do dana dospijeća navedenog na računu.
Na dospjela, a neplaćena potraživanja od Korisnika, TOP LOGISTIKA d.o.o. ima pravo obračunati zakonsku zateznu kamatu.
20. ODGOVORNOST
TOP LOGISTIKA d.o.o. je dužna u svakoj prilici postupiti kako to zahtijevaju interesi Korisnika pažnjom dobroga gospodarstvenika.
TOP LOGISTIKA d.o.o. odgovara Korisniku za štetu koja se može pripisati njegovoj krivnji ili krivnji njegovih djelatnika. Za štetu na robi zbog oštećenja, uništenja ili zakašnjenja u isporuci odgovara Prijevoznik koji je izvršio uslugu prijevoza robe i koji je robu stvarno preuzeo na prijevoz.
Za štete uzrokovane krivnjom osoba kojima se TOP LOGISTIKA d.o.o. u svom poslovanju služi ili koje pružaju usluge Korisniku, TOP LOGISTIKA d.o.o. odgovara samo za izbor tih osoba, ako su štete u uzročnoj vezi s radnjama ili propustima tih osoba (prijevoznika, skladištara i slično), ali ne odgovara i za njihov rad, osim ako je tu odgovornost izričito preuzela Ugovorom. Međutim TOP LOGISTIKA d.o.o. je dužna poduzeti sve potrebne mjere kako bi se osiguralo pravo na naknadu štete od odgovorne osobe.
Za štete iz prethodnog stavka TOP LOGISTIKA d.o.o. odgovara najviše do 150.000,00 kuna ukupno po štetnom događaju.
TOP LOGISTIKA d.o.o. ni u kojem slučaju neće biti odgovorna za neizravne ili posljedične gubitke, kao što je, ali ne ograničavajući se, na gubitak dobiti, gubitak tržišta ili posljedice kašnjenja ili odstupanja ma kako nastali.
Ako TOP LOGISTIKA d.o.o. obavlja sama i druge poslove obuhvaćene nalogom, običajima ili općim uvjetima, ima prava i obveze koje proizlaze iz takve vrste poslova.
TOP LOGISTIKA d.o.o. ne odgovara za netočno obračunate vozarine i za carinske i druge javne pristojbe. TOP LOGISTIKA d.o.o. je dužna podnijeti reklamaciju, odnosno protest samo ako to Korisnik izričito traži. Tada je Korisnik dužan predati TOP LOGISTICI d.o.o. uz prijevozne, carinske i druge dokumente potrebne za podnošenje reklamacije.
TOP LOGISTIKA d.o.o. može, ako je to objektivno moguće, a na zahtjev Korisnika, i na trošak, i za račun i uz rizik Korisnika, podnijeti odštetni zahtjev i voditi spor protiv osoba s kojima je sklopio ugovor u izvršavanju naloga za prijevoz robe.
Ukoliko TOP LOGISTIKA d.o.o. obavlja usluge prijevoza njena odgovornost je ograničena pod istim uvjetima kao i odgovornost prijevoznika u pogledu prijevoza koji mu je povjeren. Ako su ograničenja naknade prijevoznika nepoznata ili ako važeći propisi ne predviđaju ograničenja, primjenjivat će se najniža ograničenja utvrđena u navedenim konvencijama. Zahtjevi su ograničeni na jedan zahtjev po pošiljci na kojem će biti izvršeno potpuno i konačno podmirivanje svih gubitaka ili štete u vezi s tim:
• Za cestovni prijevoz: Konvencija o ugovoru o međunarodnom cestovnom prijevozu robe potpisana 19.5.1956. („CMR“)
• Za pomorski prijevoz: Bruxelleska konvencija potpisana 25.08.1924. (Haška pravila) i Visbyev protokol od 23.02.1968., A također i Protokol 1979 (“Bruxelleska konvencija”)
• Za zračni prijevoz: Konvencija o objedinjavanju određenih pravila za međunarodni zračni prijevoz potpisana 28. svibnja 1999 („Montrealska konvencija“)
• Za željeznički prijevoz: Konvencija potpisana 1890. godine u Bernu, pravila CIM-a od 09.05.1980., Protokol od 1990. i Vilnijuski protokol od 03.06.1999. Ili SMGS za dio željezničkog prijevoza koji traje mjesto u zemlji potpisnici SMGS-a
• Za riječni prijevoz: Konvencija potpisana 22. lipnja 2001. u Budimpešti („CMNI“).
21. OSIGURANJE
Isključiva je odgovornost vlasnika robe radi čijeg prijevoza se organizira prijevoz robe ili njegovih zastupnika pokrivanje općih rizika u slučaju nastanka štete na Robi tijekom prijevoz, a sklapanjem police s osiguravajućim društvom po njegovom izboru, osim ako je drugačije ugovoreno između Korisnika i TOP LOGISTIKE d.o.o.
22. SMETNJE PRI REALIZACIJI NARUDŽBE ILI UGOVORA
Korisnici sklapanjem Ugovora prihvaćaju ove Opće uvjete, te prihvaćaju da TOP LOGISTIKA d.o.o. pruža Usluge unutar svojih tehničkih i kadrovskih mogućnosti. TOP LOGISTIKA d.o.o. se obvezuje prilikom dogovaranja posla obavijestiti Korisnika o eventualnim poznatim poteškoćama pri realizaciji naručenog/ugovorenog posla.
23. KOMUNIKACIJA
Ako nije drugačije navedeno u Ugovoru, sve obavijesti ili druga komunikacija između Korisnika i TOP LOGISTIKE d.o.o. bit će u pisanom obliku, a mogu se predati ili dostaviti putem preporučenog pisma ili putem elektronske pošte.
Svi zahtjevi vezani uz promijene, kao i komunikacije ili prigovori koji su dani tijekom pružanja usluge relevantni su ako su dostavljeni TOP LOGISTICI d.o.o. pisanim putem na adresu elektronske pošte: top.logistika@zg.ht.hr.
Korisnik je dužan bez odlaganja obavijestiti TOP LOGISTIKU d.o.o. o svakoj promjeni osobnih podataka, podataka za kontakt, podataka o statusu pravne osobe, o osobi ovlaštenoj za zastupanje Korisnika. Ako Korisnik propusti obavijestiti TOP LOGISTIKU d.o.o. o promjeni adrese prebivališta/sjedišta ili podataka za kontakt, za potrebe dokazivanja valjanog pisanog obavještavanja Korisnika o činjenicama i okolnostima relevantnim za ispunjavanje obveza TOP LOGISTIKE d.o.o. iz Ugovora, smatrat će se valjanima posljednja poznata adresa i podaci za kontakt Korisnika odnosno njegova zastupnika. Smatrati će se da su poruke TOP LOGISTIKE d.o.o poslane na posljednju TOP LOGISTICI d.o.o. poznatu adresu Korisnika, stvarno uredno isporučene.
24. PODNOŠENJE I RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Pravovremenim prigovorom smatra se onaj koji je poslan u pismenom obliku i roku od 7 dana od dana izvršenja usluge. Prigovor mora biti u pisanom obliku, ovjeren potpisom i pečatom (ukoliko Korisnik raspolaže pečatom) te treba sadržavati jasno obrazložen predmet prigovora. Prigovor se dostavlja putem poštanske pošiljke na adresu sjedišta TOP LOGISTIKA d.o.o. ili putem maila na adresu top.logistika@zg.ht.hr
Nepravovremeni i nepotpuni prigovori neće se uzimati u obzir. Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji, te treba biti obrazložen.
25. TAJNOST PODATAKA
Svojom Nalogom ili sklopljenim Ugovorom, Korisnik daje svoju izričitu privolu TOP LOGISTICI d.o.o. da može koristiti, upisivati i obrađivati osobne podatke uključujući i OIB za potrebe vlastitih evidencija. TOP LOGISTIKA d.o.o. će prikupljati, obrađivati i čuvati osobne i identifikacijske podatke o svojim Korisnicima, te će čuvati ove podatke u tajnosti i upotrebljavati će ih samo za vlastite potrebe kao i za svrhe koju su u skladu s pozitivnim pravnim propisima te ovim Općim uvjetima poslovanja.
Korisnik nadalje, daje svoju privolu da TOP LOGISTIKA d.o.o., sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, osobne podatke Korisnika proslijedi financijskim institucijama, bankama kreditorima odnosno agencijama za naplatu potraživanja, društvima registriranim za djelatnost provjere kreditne sposobnosti i operatorima usluga s dodanom vrijednosti, a u svrhu ispunjenja zakonskih obveza, provjere platežne sposobnosti, smanjenja rizika od mogućeg nastanka štete i zaštite interesa Korisnika i TOP LOGISTIKE d.o.o., te umanjenja budućeg duga Korisnika.
Korisnik je suglasan da će ga TOP LOGISTIKA d.o.o. obavještavati o raznim prodajnim akcijama te novim uslugama, kao i o aktualnim ponudama proizvoda i usluga. Korisnik može zabraniti takvo obavještavanje putem e-maila ili telefona, slanjem pismene obavijesti o navedenom putem elektronske pošte: top.logistika@zg.ht.hr.
26. RJEŠAVANJE SPOROVA
Sve sporove koji bi mogli proizaći iz zaključenih Ugovora ili ovih Općih uvjeta poslovanja ugovorne strane obvezuju su prvo pokušati riješiti pregovorima. Za slučaj da stranke spor ne uspiju riješiti pregovorima, obvezuju se pokušati ga riješiti mirenjem pri Centru za mirenje Hrvatske udruge za mirenje, Zagreb, Teslina 1, u roku od 60 dana od početka mirenja. Rok od 60 dana može se produljiti suglasnom voljom stranaka. Prije okončanja mirenja stranke ne mogu pokrenuti sudski / arbitražni postupak. U slučaju da stranke ne sklope nagodbu u mirenju njihov spor rješavat će stvarno nadležni sud prema sjedištu TOP LOGISTIKE d.o.o.
27. IZMJENE I DOPUNE OPĆIH UVJETA POSLOVANJA
TOP LOGISTIKA d.o.o. pridržava pravo izmijeniti ove Opće uvjete poslovanja, sukladno važećim propisima.
28. ZAVRŠNE ODREDBE
Ako bilo koja odredba ovih Općih uvjeta poslovanja bude proglašena ništavnom to neće imati utjecaja na valjanost ostalih odredbi, te sve ostale odredbe ostaju primjenjive.
Ovi Opći uvjeti poslovanja će se objaviti na Internetskoj stranici TOP LOGISTIKE d.o.o., sukladno važećim propisima u Republici Hrvatskoj te će biti javno dostupni.
Ovi Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom objave na službenoj internetskoj stranici TOP LOGISTIKE d.o.o., odnosno dana31.01.2021. godine.
TOP LOGISTIKA d.o.o.